FantasyFalx Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 vilket spel tycker ni jag ska köpa?? 1.zelda twilihts princes 2.super mario 2 3.star fox 4.zelda paketet 5sims urbz 6final fantasy i så fall vilket synd kan ej göra en så ny får rösta vet ej hur man gör men ni kan skriva!! :cool: :) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Du måste säga åt en moderator att du villa göra en omröstning, men du behöver ett omröstningskort och det kostar typ 700 FM så du har inte råd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 oki men hur kontaktar jag dem?? vad köper jag de röst kortet och kan jag bara använda de en gång??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Du måste säga åt en moderator att du villa göra en omröstning, men du behöver ett omröstningskort och det kostar typ 700 FM så du har inte råd. han e nybörjare här på fuska tiita på hans regristrerings datum :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Alla var nog nybörjare från början <_< . Omröstningskortet finns att köpa i affären som du kan trycka på längst upp på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 The Legend of Zelda: Twilight Princess såklart.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 vilket spel tycker ni jag ska köpa?? 1.zelda twilihts princes 2.super mario 2 3.star fox 4.zelda paketet 5sims urbz 6final fantasy i så fall vilket synd kan ej göra en så ny får rösta vet ej hur man gör men ni kan skriva!! :cool: :) :lol: jag skulle ha valt star fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 kaske zelda jaja men fort sett rösta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 §1.13. Köp omröstningskort om du vill göra en omröstning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg