Joy Skrivet 7 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 För alla som undrar varför det står "Du är inte inloggad" Är det för att Arenan har blivit ganska laggigt p.g.a att det är så många medlemmar på arenan.. Dessutom ligger sidan på en trög server.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Arenan gillar jag inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 nu är jag inloggad. Mitt profilnamn är moonskull gladiator Mrswat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 9 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 Om ni vill ha tips så fråga mej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 jag heter necromanser och min gladiator heter goblin som är en ork :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Okej, ingen fråga? Svarar om du önskar.. Nytt rekord! Jag har dödat tre gladiatorer på grad 1, ganska nöjd, och för er som undrar så upprepar jag att min profil är Roshy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 alltså jag förlorar hela tiden på arenan.org så jag är inte där längre :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 hatar den där drefen han är så snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Ojdå, jag har visst glömt bort Arenan! Men vad hände med Dvalin, Joy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Han är borta för länge sen, då jag hade Dvalin så kunde jag inte möta nån så här på grad 37, så jag begick självmord mot rese, men på gravstenen kom jag med, nu är det ny säsong och min Gladiator är Oldrod, förlorar mycket men lite går det faktiskt uppåt... Är du nån känd, K3nG4? K-ä-n-n-e-r j-a-g dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 det är sorgligt när ens gladiator dör, hade en nu i level 3 efter omstarten, och den dog, blev lite irreterad(tror det stavas så), men så var jag tvungen å göra ny :cry: Jaha så dog min igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Om man studerar mitt namn lite närmare så kan man nog lista ut vem jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.