Daxter Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Vilket spel tycker ni att jag ska köpa? Sagan om konungens återkomst eller Metal Gear Solid2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Vilket spel tycker ni att jag ska köpa? Sagan om konungens återkomst eller Metal Gear Solid2? metal gear solid 2!, MGS är mycket bra med bra grafik och skit bra historia, och spelet är som en film Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag har inte spelat Metal Gear Solid så jag tycker du ska köpa konungens återkomst, men inte bara för att det är det enda jag spelat av dem.. Också för att grafiken är bra, och handlingen.. Det är ju Härskarringen så handlingen kan man inte klaga på =) Det är roligt också. Mycket.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Vilket spel tycker ni att jag ska köpa? Sagan om konungens återkomst eller Metal Gear Solid2? Konugens återkomst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 MGS2:Substance måste du köpa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 MGS2 är bäst av dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 köp MSG2 är mycket bättre än konungens återkomst...tycker jag i alla fall!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evenstar Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Sagan om konungens återkomst tycker jag! Även Sagan om konungens återkomst är en film. Det är olika klipp från filmen, vilket gör att det blir bra historia... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag tycker du ska köpa Sagan om konungens återkomst.men du får bestäma själv!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag tycker MGS2 det är roligare än SOKÅ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen_Aragorn Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag tycker Sagan om konungens återkomst för det är spännande och jätte bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLADE MASTER Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag tycker att sagan om konungens återkomst är bäst men du ska ju välja själv låt inte andra bestämma ...............ingen för utom moderatorerna och föräldrarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg