Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) http://deathball.net/notpron/ Här har ni sidan för den ultimata gåtspelet. Jag har tyvärr bara kommit till Level 4 och inte längre. ^.^ Ja gott folk. Det är riktigt klurigt men se om ni kan klara av det. Använd er gärna utav forumen, de hjälper er riktigt bra. Redigerat 21 Januari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Skum spel.. :blink: Jag gick igenom den första dörren,men sen när jag försökte att gå in i den andra kom det bara ett meddelande... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 JAg fick tänka ett tag på 2 och 3, faktiskt. Jag var för upptagen med att komma på en så svår lösning att jag lät den enklaste, mest självklara lösningen glida iväg.... På level 4 just nu. Detta spelet är ganska kul, faktiskt. TAck för spelet, Rowyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Är på tredje leveln. Man ska "sätta på" nåt i adressfältet, men jag vet inte vad! Nån som vet? :S [EDIT] Det var ju så ekelt! varför såg jag det inte på en gång? xD Här är iaf länken till level 4... *borttaget, se notprons regelverk* Redigerat 21 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Snälla någon mod eller du själv, Salzalada! Ändra ditt inlägg. Nu ber jag om ursäkt om jag använder fel språk men är du dum i huvudet!? Om andra personer här på Fuska.se vill försöka klara detta spel utan att fuska så kan du ju inte ge ut sidan?! Du får gärna ge andra ledtrådar och så men ge för f*n inte ut länken till nästa nivå. Sidan gjordes för att underhålla folk och att se om de kunde klara av detta. Så nästa gång så öppna inte munnen förräns hjärnan är ansluten. Redigerat 21 Januari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Skulle ni kunna ge mig ledtråd om hur man klarar lvl 2? Det kommer ju bara en skylt där det står typ så här,The dorr is closed,trick it or reach lvl 3(Adress?) Vadå adress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Du kan lura nivå 2 på två olika sätt. Du ska använda tangenterna. Så det är inget klickande med musen. Använd gärna forumen; http://forums.gameservers.net/showthread.php?threadid=19101 Redigerat 22 Januari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) man kan även helt enkelt strunta fullständigt i rutan och bara ta bort den på något annat sätt än med musen. i så fall är det bara att klicka när den är borta. Redigerat 22 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 någon som har någon ledtråd till lv 8? Har fasnat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 jodå... om vi säger såhär... Jay Pack har jag inte fattat vad det är... men tar du upp lösenordsrutan får du upp en bra ledtråd; mom, he formatted my secound song. mamma, han formatterade min andra sång. vad kan det vara för andra sång? den är hursomhelst formatterad och går inte att spela upp. water became wine...? vatten blev till vin... vatten gjordes om så att det istället för vatten blev vin... hoppas du kommer en bit längre iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Hehe..jag suger på denna spel,klarade lvl 2 men fatsnade i lvl 3,någon som kan hjälpa mig? Rowyn:Den hjälper ju ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Nej... Jag märkte det nu då jag tittade igenom den. Totalt värdelöst för just Level 2. Men det är riktigt enkelt för att lura den. Man kan använda sig av bara en tangent också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.