Hoppa till innehåll

Notpron


Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

http://deathball.net/notpron/

 

Här har ni sidan för den ultimata gåtspelet. Jag har tyvärr bara kommit till Level 4 och inte längre. ^.^ Ja gott folk. Det är riktigt klurigt men se om ni kan klara av det.

Använd er gärna utav forumen, de hjälper er riktigt bra.

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Är på tredje leveln.

Man ska "sätta på" nåt i adressfältet, men jag vet inte vad!

Nån som vet? :S

 

[EDIT] Det var ju så ekelt! varför såg jag det inte på en gång? xD Här är iaf länken till level 4... *borttaget, se notprons regelverk*

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla någon mod eller du själv, Salzalada! Ändra ditt inlägg. Nu ber jag om ursäkt om jag använder fel språk men är du dum i huvudet!?

 

Om andra personer här på Fuska.se vill försöka klara detta spel utan att fuska så kan du ju inte ge ut sidan?! Du får gärna ge andra ledtrådar och så men ge för f*n inte ut länken till nästa nivå.

Sidan gjordes för att underhålla folk och att se om de kunde klara av detta. Så nästa gång så öppna inte munnen förräns hjärnan är ansluten.

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jodå... om vi säger såhär... Jay Pack har jag inte fattat vad det är... men tar du upp lösenordsrutan får du upp en bra ledtråd; mom, he formatted my secound song. mamma, han formatterade min andra sång. vad kan det vara för andra sång? den är hursomhelst formatterad och går inte att spela upp. water became wine...? vatten blev till vin... vatten gjordes om så att det istället för vatten blev vin... hoppas du kommer en bit längre iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej... Jag märkte det nu då jag tittade igenom den. Totalt värdelöst för just Level 2. Men det är riktigt enkelt för att lura den. Man kan använda sig av bara en tangent också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...