coolsamus Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 ska jag köpa det fast jag har zelda limited edition för på den är det ju bara 1 spel`(typ samma ser ingen skilnad) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 köp zelda collectors edition, jag har också limited edition, men jag ska endå köpa zelda collectors edition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 a gör det jag tycker det iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag fick Zelda:collector´s edition från club nintendo men är inte Zelda:limeted edition likadant?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 bli medlem på clubnintendo istället biligare o du får spelet o spel tidning GUID TROR JAG DET VAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Man får ingen guide om när man får zelda collector´s edition. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg