Ogri Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 jag kanske ska köpa det men vet inte om det är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Vad ?? DS eller ?? Isåfall så tycker jag du ska köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 samma här... om det ds så JA!! den är bara bäst..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poch Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 köp ds om du vill :) jag säger bara att det är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag tycker det är ganska bra, jag skulle köpt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer man Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Köp det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Skit roligt man kan spela fler spel even bätre spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Instämmer med alla som hittils svarat köp det! Det är extra roligt med funktionen Wi-Fi connection som man använder i bla mario kart ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Gillar du barnvänliga spel som Mario, Yoshi, Pokemon så är det den rätta konsollen för dig. Det beror på vad för smak du har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Gillar du barnvänliga spel som Mario, Yoshi, Pokemon så är det den rätta konsollen för dig. Det beror på vad för smak du har. Det finns ju också spel som tex castlevania och kommande spelet metroid prime men puck0 har nog till stor del rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg