waddis Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Någon som kan rekomendera ett bra grafikkort för max 1000:- Säg oxå helst var man kan köpa detta grafikkort. //Waddis :gitarr: Redigerat 22 Januari 2006 av waddis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Kolla efter Radeon X700 eller om du får ihop lite mer pengar så köp ett sådannt här, http://www.webhallen.com/prod.php?id=52810&ref=Fuska_se det skall vara riktigt bra i den prisklassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Ja, den fungerar för dagens spel som bf2 med medium inställningarna. Fast jag tror inte det fungerar med high. Jag har ett 256 mb 6600gt och det funkar med high och jag har 1 gb ram. Fast jag tycker du ska köpa den dära 6600gt, det är det mest billigaste bästa kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.