ELF Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Skrivet 22 Januari 2006 När man har skrivit in något i Goolges sökfält så sparas det. Nästa gång man skriver in första bokstaven i t.ex. apa (A) så kommer ordet apa upp i rutan. Var ligger dom filerna som googlesökningarna ligger i? Citera
Putside Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Skrivet 22 Januari 2006 HA ! lite porrsurfande eller ? ja ja till saken , tryck start-knappen sedan inställningar,tryck sedan på kontrollpanelen och där inne på internet-alternativ. Sen trycker du på innehåll-fliken uppe i hörnet sen på kompletera automatiskt, där finns det en knapp där det står "rensa formulär" Och så var det fixat !. Alltså : start-knappen,inställningar,kontrollpanelen,internet-alternativ,innehåll,kompletera automatiskt. Citera
Dysfunction Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Skrivet 22 Januari 2006 I Firefox tar du bara: Verktyg->Inställningar->Sekretess och rensar därifrån. Citera
sfvxzcds Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Skrivet 22 Januari 2006 Ahh. Tack! :) Men själv använder jag mest Firefox. Citera
Salzalada Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Skrivet 24 Januari 2006 Men för mig så kommer det inte ett fält när man skriver tex A... Varför? Hur sätter man på det? Citera
Mega33 Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Skrivet 24 Januari 2006 Konstigt... För att radera alla formulärfällt i iexplorer tryck: Verktyg -> Internet allternativ -> [Fliken] Innehåll -> Komplettera Automatiskt -> Rensa Formulär -> Citera
Dysfunction Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Skrivet 24 Januari 2006 (redigerat) Men för mig så kommer det inte ett fält när man skriver tex A... Varför? Hur sätter man på det? Du får en fråga av Internet Explorer som frågar om du vill aktivera Komplettera Automatiskt... På den frågan har du svarat nej och därför sparas inga data. Om du vill aktivera det gör du så här: Verktyg->Internet-alternativ->Innehåll->Komplettera Automatiskt Under "Använd Komplettera automatiskt för" markerar du det du vill använda det till. I Firefox sparas detta automatiskt och om du vill stänga av det måste du gå till: Verktyg->Inställningar->Sekretess->Tryck på + och avmarkera "Spara data". Redigerat 24 Januari 2006 av Jokinen Citera
Super-pokemon Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Skrivet 24 Januari 2006 En sak jag använder Mozilla Firefox. Citera
Salzalada Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Skrivet 24 Januari 2006 Ehm, det gör jag också. Hur ska jag göra då? Citera
Dysfunction Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Skrivet 24 Januari 2006 Verktyg->Inställningar->Sekretess->Tryck på + vid Sparade Formulärdata och markera "Spara de data jag skriver in..." för att aktivera i Firefox. Citera
Salzalada Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Skrivet 25 Januari 2006 Woho! Det funkar! Tack, Jokinen! Citera
ELF Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 27 Januari 2006 HA ! lite porrsurfande eller ? ja ja till saken , tryck start-knappen sedan inställningar,tryck sedan på kontrollpanelen och där inne på internet-alternativ. Sen trycker du på innehåll-fliken uppe i hörnet sen på kompletera automatiskt, där finns det en knapp där det står "rensa formulär" Och så var det fixat !. Alltså : start-knappen,inställningar,kontrollpanelen,internet-alternativ,innehåll,kompletera automatiskt. Man tackar. Så var det fixat Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.