Manga Master Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 När kommer det ut till GC? Tror ni det är bra? Vad tycker ni om grafiken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Det kommer ut till gc Första kvatalet 2004.Jag tror det är skit bra.Grafiken är skit bra den också.Jag tittar på lite bilder här i club nintendo tidningen och spelet är skit bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Final Fantasy Chrystal Chronicles? :huh: jag tycker d e synn.. jag ville typ ha 8,9 10 11 och 12:an.. inte nå j*vla barn som springer omkring..! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 men det är rätt så bra för då finns det en serie Final Fantasy till GC och en till PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 jag hatar final fantasy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Det finns de som Säger att final fantasy X-2 är snyggare än halo. lol. Jag har en trailer på X-2 och det är aslojt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 alla final fantasy e fula! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Pistol ljuden på final fantasy X-2:Piuzz Piuzz. lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 eller poängtagningen:twaing tw-tw-twaing! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Lite svärd ljud från final fantasy: Zoooolingsch, Shkeskling Szlounghhz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Det finns de som Säger att final fantasy X-2 är snyggare än halo. lol. Jag har en trailer på X-2 och det är aslojt har stor e trilern om den inte är för stor kan du väl skicka den till mig med PM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg