Gäst YoTo Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jorden pajar inte om solen sprängs! Om solen sprängs, fryses allt liv och allting överhuvudtaget som finns på jorden sen antagligen så spricker den av att den är för kall eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jorden pajar inte om solen sprängs! Om solen sprängs, fryses allt liv och allting överhuvudtaget som finns på jorden sen antagligen så spricker den av att den är för kall eller nåt liknande. Ja men de va typ d jag mena ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 NEJ jorden brinner upp och allt vatten kommer att ångas, sen kommer allt att frysas och det kommer att bli som Pluto typ. Den spricker inte, eftersom den absoluta 0 punkten är -263 grader, eller 0 kelvin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Du elle889, du tror på att födas på nytt? Det kan betyda två saker. Att du menar reinkarnation (som i t.ex. hinduismen) eller pånyttfödelse vilket det kallas när en människa tar emot Jesus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Skit att solen inte var en vit dvärg. Den skulle inte spärnga så mycket. Och så lever som längre. Men då kulle vi dö av köld. Åhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 0013: Vad babblar du om? Ju mindre en sol är desto längre lever dem. Och ju större desto mindre lever dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Om det kommer en komet och siktar på jorden så kommer jag leva om inte människan är utöd då. om ni undrar vad jag menar att jag lever då, för att människan födds på nytt, jag tror på det. Jag tror lite på vad du säger också! I alla fall att man får ett nytt liv och blir en ny varelse för det kan ju inte bara ta slut! Hur skulle det egentligen se ut då då? :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 DonaldDuckGenius: Återstår att se hur det blir i sitt nästa liv, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 tror ej på nåt nästa liv men snarare att livet fortsätter efter döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gta_boy Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag tror att det kommer nån smartare djur än människan och att människan kommer dö ut i de naturliga urvalet....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 gta_boy: Kan hända. Och att livet fortsätter efter döden är ju nästan samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fasck Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 ferrie hur gammal e du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.