Ferrie Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jorden går under någon gång, går inte förneka. Men hur vet vi inte. Vi får vänta tills imorgon så får vi se om vi lever. Eller kanske övermorgon? Tills den dagen vi får veta att jorden blivit träffat av en jätte stor asteroid och vi alla kommer att dö senast vid årets slut. Skoj? Knappast. Hoppas det aldrig händer så länge jag finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Man ska njuta av livet och till 2017 har vi säkert utfört våra bästa mål :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Luger: Det får man hoppas, för då är jag 30 år.. ingen ålder som jag länktar till precis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Var kommer den där asteroiden komma då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Var kommer den där asteroiden komma då? Det vet jag inte, troligen på havet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 I stalla havaet? Jippi så stora vågor kommer väll inte hit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 amen det var ett forskarprogram o dem sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 I stalla havaet? Jippi så stora vågor kommer väll inte hit? Det kommer förstöra alla städer som ligger i havet (New York etc.), stora vågor kommer förstöra landet och kommer att komma stoft av jord som kommer förmörka hela världen som kommer att finnas över jorden i flera månader. Vilket gör att jorden förintas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 ja men det menar du översämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 ja men det menar du översämning Det med. Allt liv kommer att upphöra. Nya livsformler kommer att ta liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Mmmm Är man 100% säkera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 0013: Nä, asteroiden kanske missar jorden. Vi får väl se om några år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.