Hoppa till innehåll

Jordens undergång!?...

Gäst -Snake_bite-

Rekommendera inlägg

Fierre: Det var det jag "babbla" om.

Chivava: Jag tror Gud skapade människor. När dom dog komm dom tilll honom. Dom fick skapa en ny mäniska och välja var den ska ha för egenskaper med mera. När den dör gör den en ny. Och så vidare. mEN OM MAN VARIT OND FÅR MAN Inte göra en människa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 135
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fierre: Det var det jag "babbla" om.

Chivava: Jag tror Gud skapade människor. När dom dog komm dom tilll honom. Dom fick skapa en ny mäniska och välja var den ska ha för egenskaper med mera. När den dör gör den en ny. Och så vidare. mEN OM MAN VARIT OND FÅR MAN Inte göra en människa.

´

Gud skapade människor. När de dog, eller sett idag, dör, kommer de till honom. Men exakt vad som händer där kan jag inte spekulera i eftersom det finns så många olika uppfattningar. Men de skapar inte nya människor. De stannar hos Gud. Gud har lovat att skapa en ny himmel och en ny jord för oss.

Men en liten fråga om din teori:

Om en ond människa inte skulle få skapa en ny, då skulle bara goda människor skapa nya. Varför finns då sådana onda människor i vår värld idag? Mördare, tjuvar mfl.

Goda människor skulle väl inte skapa nya onda...?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och gjorden kan gå under iaf vi kan det om ni vitt vad OZON LAGRED är som skydar oss måt SOLEN STRÅLAR SKULLE INTE OZON LAGRET FINNAS SÅ SKULLE VI BRÄNNAS IHJÄL men ozon lgred skuter sig svälv det gör vi med men det är vi som förstör ozon lagred som blir tynare det har det gjort det är lite farliga att sola nu men det jag sa om att vi förstör ozon lagred dt är att BILAR,SOM SLÄPER GIFT ALTSÅ AVGAS ALTT SÅNT DER GIFT FÖRSTÖR OZON LAGRET

Tänk dei OZONLAGRET skuter sig svälv det gör vi okså men det är vi som förstör det tänk att vi förstör jorden :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev riktigt skrämd av det Ferrie sa om 2017 (tack förresten nu kommer jag inte sova i natt). Men det Aragorno sa är det jag mest har tänkt på att alla våra sprejer kommer förstöra ozonlagret. Men när jorden förstörs växer det ju upp en ny art på jorden. Vi kanske blir som saijajins eler namek-jins.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget du ska vara rädd över, det skulle missa med ett hårstrå det där Asteroiden. Men det kommer ju fler, men 1 är ju borta hehe.. kan man ju säga :P

Men sen är det ju att solen kommer att sprängas, att vi krickar med en annan galax etc. som är dem andra stora hoten + att vi håller på att förinta oss själva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...