Guggo Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 " Här kan du debattera olika frågor. En seriös avdelning som tar upp saker som händer ute i samhället." Det är beskrivningen av det här forumet... Detta klassar inte jag som något seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Men Guggo,sluta vara så negativ och va med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Guggo: "Inget ämne är onödigt om det finns potential till diskussion." Så citerar jag detta som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Alltså grejjen är att man fuskar inte när man spelar mot andra personer. Visst, en del gör ju det iofs, men jag menar i t.ex. brädspel eller monopol, där sitter ingen och fuskar sig till extra pengar eller extra hus/hotell väl? (reservation för undantag). Däremot kan det vara helt okej att fuska sig till lite om man spelar själv, bland annat patiens. Det skadar ingen om man fuskar lite på ett spel som man spelar själv eller mot icke-levande ting (AI-gubbar/bots osv osv) men däremot om man spelar mot andra levande personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Guggo: "Inget ämne är onödigt om det finns potential till diskussion." Så citerar jag detta som. Allt går att diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Tomatketchup:Man kan inte typ jämföra onlinespel med mobbare... Jag menar att jag vill dumpa både grupperna i sopptippen.Inte jämföra dem. Guggo: Nu ska vi inte göra någon stor grej av det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 det är ju rätt taskigt att fuska i onlinespel för man pajar ju för andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Haha, kul att du säger det. Jag är en stor fuskare i CS. Jag är bannad från hundratals servrar och har använt runt 20 olika CS account. Har just nu 3 som inte är totalt bannade. Det är ju kul ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 fuskar bara med artmoney :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Xade:Är det roligt att bli bannad? Ämnet:Det är synd för alla andra ifall man fuskar,det bli ju tråkigt! Men i t.ex Cs finns det ju väl server där det är tillåtet att fuska,eller? Redigerat 2 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Ska väl finnas nån server som tillåter det. Fuskar jag i onlinespel? Svar: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Det är inte okej att fuska i onlinespel och alla som gör det borde skämmas, men om man gör det till konsolspel så är det ju en annan femma. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.