Hoppa till innehåll

Hur Kommer Det Sej Att Ni Blev Medlemmar

Putside

Rekommendera inlägg

Ja, det finns ju alltid en anledning till att man blir medlem på ett forum, och jag själv skulle fuska på ett spel och tryckte fel och kom till forumet.

Där inne såg jag en tråd som handlade om Rammstein , och blev lite frustrerad när alla "hyllade" dem. Så jag registrerade mej för att ta del i disskusionen.

Och det är jag väldigt glad för att jag gjorde, detta forum har nämligen dödat många tråkiga timmar. :rolleyes:

Hur är det med er ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har hämtat oändligt många fusk härifrån, och rätt som det var registrerade jag mig i forumet och spammade ner det... =)

Synd att den tråden har försvunnit nu eftersom att Admin tog bort Dreamcast forumet... =(

hehe, den som söker han finner....

http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...ndpost&p=450508

1. min första regg, på fuskarnas tid:

skulle fråga om hjälp på spelet Dink Smallwood. hur man skulle göra i windemere (man ska för övrigt köpa en bomb, spränga ett hål och döda alla ankor).

2. min andra regg. hade hoppat av forumet under ett av forumets största kriser... tror jag fick ett mejl eller nåt om att sidan hade startats om eller nåt sånnt. tänkte att det var lika bra att regga sig, även om accounten blev inaktiv i ett halvår... sedan behövde jag hjälp med att återställa ett lösenord till datorn och 4 månader senare fick jag bara för mig att komma tillbaks.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Fuskarna.se: Jag blev typ bara medlem eftersom,jag bara gjorde det.

Fuska.se: Kollade lite på forumet,sen fick jag se Pokemon-forumet,sen blev ett liten medlem till. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Komemr faktiskt inte ihåg hur jag blev medlem,men jag misstänker att det var pga Gta forumet där jag läste Cypers tråd om övernaturliga saker,så jag började läsa och tills slut blev jag medlem...det är den starkaste anledningen jag kunnde komma ihåg.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Umm... Ja. Jag blev faktiskt medlem inte pågrund av något spel eller så.

Har faktiskt ingen aning varför jag blev medlem men det var ju ungefär 2002-2001 jag blev medlem på Fuskarna.nu.

Fann roliga typer som faktiskt otroligt nog finns kvar. Såsom Mellanmjölk(Då hette han något annat), Kassler, Dannie, Ytterman, Draghon(Nu känd som Escaflowne) och ett flertal fler. Dock så har ju även Silver Star funnits här ganska länge han med.

Det känns som man kan säga att man är från den 'gamla skolan'.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...