Putside Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Ja, det finns ju alltid en anledning till att man blir medlem på ett forum, och jag själv skulle fuska på ett spel och tryckte fel och kom till forumet. Där inne såg jag en tråd som handlade om Rammstein , och blev lite frustrerad när alla "hyllade" dem. Så jag registrerade mej för att ta del i disskusionen. Och det är jag väldigt glad för att jag gjorde, detta forum har nämligen dödat många tråkiga timmar. :rolleyes: Hur är det med er ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag har hämtat oändligt många fusk härifrån, och rätt som det var registrerade jag mig i forumet och spammade ner det... =) Synd att den tråden har försvunnit nu eftersom att Admin tog bort Dreamcast forumet... =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag har varit inne mycket på reklam innan <_< och så skulle jag testa om .se också fanns. Sen för några månader sen blev jag helt galen och skulle bli medlem på alla sidor jag visste. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag var medlem på fuska . nu och så var det typ en kompis som berättade att det fanns, så jag blev medlem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) Jag har hämtat oändligt många fusk härifrån, och rätt som det var registrerade jag mig i forumet och spammade ner det... =) Synd att den tråden har försvunnit nu eftersom att Admin tog bort Dreamcast forumet... =( hehe, den som söker han finner....http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...ndpost&p=450508 1. min första regg, på fuskarnas tid: skulle fråga om hjälp på spelet Dink Smallwood. hur man skulle göra i windemere (man ska för övrigt köpa en bomb, spränga ett hål och döda alla ankor). 2. min andra regg. hade hoppat av forumet under ett av forumets största kriser... tror jag fick ett mejl eller nåt om att sidan hade startats om eller nåt sånnt. tänkte att det var lika bra att regga sig, även om accounten blev inaktiv i ett halvår... sedan behövde jag hjälp med att återställa ett lösenord till datorn och 4 månader senare fick jag bara för mig att komma tillbaks. Redigerat 23 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Fuskarna.se: Jag blev typ bara medlem eftersom,jag bara gjorde det. Fuska.se: Kollade lite på forumet,sen fick jag se Pokemon-forumet,sen blev ett liten medlem till. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jaa! Där var den, Nico! Tack för att du hittade den! Jag tror att jag fick två varningar för den bragden... =) http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...08entry450508 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Komemr faktiskt inte ihåg hur jag blev medlem,men jag misstänker att det var pga Gta forumet där jag läste Cypers tråd om övernaturliga saker,så jag började läsa och tills slut blev jag medlem...det är den starkaste anledningen jag kunnde komma ihåg.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Det hela började med att jag letade fusk till ett spel som heter Mickey Speedway USA... Sedan råkade jag liksom snubbla in här... Det var såå kul här på fuskarnas tid... Snacka om att jag saknar den tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag letade efter fusk till ett spel. Sen såg jag forumet & då vart jag medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Umm... Ja. Jag blev faktiskt medlem inte pågrund av något spel eller så. Har faktiskt ingen aning varför jag blev medlem men det var ju ungefär 2002-2001 jag blev medlem på Fuskarna.nu. Fann roliga typer som faktiskt otroligt nog finns kvar. Såsom Mellanmjölk(Då hette han något annat), Kassler, Dannie, Ytterman, Draghon(Nu känd som Escaflowne) och ett flertal fler. Dock så har ju även Silver Star funnits här ganska länge han med. Det känns som man kan säga att man är från den 'gamla skolan'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Är Escaflowne Draghon? :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.