Star-Basse Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Tjabba säljer några nya nes spel: NYA SPEL SOM ÄR INPLASTADE & ALDRIG SPELADE: SPY VS SPY NYTT: http://www.tradera.com/auction/aid_23462707 Bionic Commando NYTT: http://www.tradera.com/auction/aid_23462341 Se även mina övriga auktioner: http://www.tradera.com/category/auctionlis...px?ftgnr=224443 VAD TROR NI MAN FÅR FÖR DOM DÄR SPELEN? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 om allt är orginal kan du nog få rätt bra för dom, NES äger ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Ingen köper nog på Köp nu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 24 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Ingen köper nog på Köp nu ;) hehehe tror inte jag häller .) men jag skulle bli jävligt glad om någon gjorde det :)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) Försök att vara seriös på tradera, då kommer mer köpare. Det är ju inte seriöst att ha nästan 10 mille på Köp Nu... Redigerat 27 Januari 2006 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag tror du får br för nes det äger ju :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag blev bannad därifrån utan anledning! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag blev bannad därifrån utan anledning! Vart du bannad från tradera??? dom kanske kom på att du var under 18år ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Om det är en sak jag avskyr och föraktar så är det folk som köper spel/serietidnignar/leksaker osv och aldrig öppnar dom för då blir dom midnre värda. Man glömmer bort själva syftet, nämligen att spela spelen. Som tur är finns det ju idioter som köper dina spel för att en dag kunna sälja dom vidare ännu dyrare. Du kan nog få en del för spelen, men jag säger att du gör fel. Dessutom säljer man inte NES-spel, dom har för högt känslomässigt värde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Om det är en sak jag avskyr och föraktar så är det folk som köper spel/serietidnignar/leksaker osv och aldrig öppnar dom för då blir dom midnre värda. Man glömmer bort själva syftet, nämligen att spela spelen. Som tur är finns det ju idioter som köper dina spel för att en dag kunna sälja dom vidare ännu dyrare. Du kan nog få en del för spelen, men jag säger att du gör fel. Dessutom säljer man inte NES-spel, dom har för högt känslomässigt värde. hahaha håller med dig till 100% jag skulle aldrig sälja dom där spelen!!! Jag säljer dom åt en kompis... han är så j*vla dyr när jag ska köpa dom av honom :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg