Ogri Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 jag fattar ingen ting vad menar ni med tibia och runescape? jag har bara hört talats om runescape bara att man ska köpa gubbar och få pengar och det kan nån förklara vad det e? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 (redigerat) här! och här! kan du läsa om dom Redigerat 24 Januari 2006 av Seler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 DU KAN GEDEJ PÅ ATT RS ÄR KULLARE ÄN TIBIA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 I runescape ska du försöka uppnå ett höht status genom att träna dina skillz där du kan få pengar osv. Du kan också göra quests(uppdrag) och jag tycker också att Runescape är roligare än Tibia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 tibia äger tyst på dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg