Super-pokemon Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Skrivet 23 Januari 2006 Finns pokémon spel till playstation 2? Har Fifa 2006 kommit ut? :( :( :(
27Caramele Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Skrivet 23 Januari 2006 för det första nej det kommer inte det och för det andra ja det tror jag <_< jag måste bara skriva en sak till och det e att det kommer aldrig att komma ut nåt pokemon till playstation2 eller ps3 för det e bara nintendo som får ha pokemon och mario <_<
rg_fuskare Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Skrivet 23 Januari 2006 för det första nej det kommer inte det och för det andra ja det tror jag <_< jag måste bara skriva en sak till och det e att det kommer aldrig att komma ut nåt pokemon till playstation2 eller ps3 för det e bara nintendo som får ha pokemon och mario <_< Du får inte glömma Zelda. jag önskar Pokemon fanns till PS2 men tyvär. ska ändå köpa emerald till mitt GameBoy Advance
ingen-reklam-tack Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Skrivet 25 Januari 2006 1.det finns inte pockimon spel till ps2 bara till nintendo. 2. ja, tifa har kommit ut :cool: :kung:
Rekommendera inlägg