Spikey Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Jag sa ju att det inte skulle funka. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Men du behöver inte vara så otrevlig och ohövlig för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
abbe555 Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 eric h kan du försöka vara ine på union room klaockan 17:00 med ditt fire red eller leaf green varje dag?jag ska försöka iallafall!jag bor i skurup rätt så nära malmö ahr bott i malmö och förestän skurup är efter svedala inann ystad!och vilken level är din bästa pokemon i??? kan du bli vän med mig på forum.fuska.se och fuska.se snälla :) eric h kan du försöka vara ine på union room klaockan 17:00 med ditt fire red eller leaf green varje dag?jag ska försöka iallafall!jag bor i skurup rätt så nära malmö ahr bott i malmö och förestän skurup är efter svedala inann ystad!och vilken level är din bästa pokemon i??? kan du bli vän med mig på forum.fuska.se och fuska.se snälla :) klockan*** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Sorry abbe555 jag bor för långt ifrån skurup men kag kan försöka. Japp. jag kan bli vän med dej! Min bästa Pokémon är: på Emerald: Charizard level 100, tätt följt av Aggron på level 81. Sen Rayquaza level 77. Sen Electrike level 71. Sen Mewtwo level 70. Sen var det Wailord level 45. (man kan vara inne på union room i emerald också) På FireRed är det Blastoise på level 44. Jag har startat om. Men jag försöker gå in med emerald. Vilken är din bästa pokemon då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg