AidsCunt Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Säg nån bra sida som man kan ladda hem spel på nu :1_y: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 klart det är! men f*n så mycke billigare än att köpa spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Men det är ju snyggare om man har fodralet också. Kanske tycker jag verkar lite konstig men jag skulle typ aldrig få för mig att bränna spel till xboxet. Man ska ha fodral och manual och framför allt: ett kvitto på att man köppt(felstavat eller?) det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 klart att det är roligast med orginal spel. så är det ju med allt. men det blir ju så dyrt om man ska behöva köpa alla spel. man har ju inte råd med allt man vill ha. då känns det ju bättre att kunna proppa xboxen med i princip hur många spel som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Men man behöver inte ha alla spel heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 nej, klart man inte måste. men vem vill köpa spel för nästan tusen spänn styck när man kan få dom gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg