Hoppa till innehåll

Skolan suger eller?


Master of war

Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hur många tycker att skolan s*ger? Personligen tycker jag att skolan s*ger stenhårt.

 

Jag tycker det är jätte bra att skolan finns men jag vill ändå inte dit men om man inte går på skolan skulle vi inte kunna 10/2, Men vi tycker ju nu att det är lätt men inte om vi inte gått på skolan! Så det kanske känns som att vi inte lär oss nåt där men det är tvärtom! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skolan suger,det är det ända som förstör mitt liv

 

 

Du har helt rätt man hinner typ aldrig spela p.g.a skolan!!!

 

Men som SuperSonic sa brukar man få alla kompisar från skolan så skolan lär man säg inte bara av utan man får vänner och andra olika saker plus att skolan är gratis! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skolan suger,det är det ända som förstör mitt liv

 

 

Du har helt rätt man hinner typ aldrig spela p.g.a skolan!!!

 

Men som SuperSonic sa brukar man få alla kompisar från skolan så skolan lär man säg inte bara av utan man får vänner och andra olika saker plus att skolan är gratis! :roll:

 

att gå i skolan är inte gratis för att det är skit dyrt att gå i skolan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skolan suger,det är det ända som förstör mitt liv

 

 

Du har helt rätt man hinner typ aldrig spela p.g.a skolan!!!

 

Men som SuperSonic sa brukar man få alla kompisar från skolan så skolan lär man säg inte bara av utan man får vänner och andra olika saker plus att skolan är gratis! :roll:

 

att gå i skolan är inte gratis för att det är skit dyrt att gå i skolan

 

Konstigt! I vår stad betalar kommunen för att alla ska gå i skolan och jag tycker det också ska vara gratis för annars skulle det ju kanske finnas föräldrar som är snåla och struntar i det och vips i framtiden så kan ingen nånting! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...