Master of war Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Hur många tycker att skolan s*ger? Personligen tycker jag att skolan s*ger stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag tycker att skolan är helt okej ibland, men det finns ju tillfällen som man hels skulle slippa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Hur många tycker att skolan s*ger? Personligen tycker jag att skolan s*ger stenhårt. Jag tycker det är jätte bra att skolan finns men jag vill ändå inte dit men om man inte går på skolan skulle vi inte kunna 10/2, Men vi tycker ju nu att det är lätt men inte om vi inte gått på skolan! Så det kanske känns som att vi inte lär oss nåt där men det är tvärtom! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 skolan suger,det är det ända som förstör mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Tycker inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 lite kul ibland när man får kompisar men när man jobbar blä :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Nä det är ju inte så kul ibland, som på en föreläsning eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 det beror på vilken dag det är för vissa dagar är skolan kul, men vissa inte fast det är ju ganska bra att gå i skolan för att vi lär oss ju saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 skolan suger,det är det ända som förstör mitt liv Du har helt rätt man hinner typ aldrig spela p.g.a skolan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 skolan suger,det är det ända som förstör mitt liv Du har helt rätt man hinner typ aldrig spela p.g.a skolan!!! Men som SuperSonic sa brukar man få alla kompisar från skolan så skolan lär man säg inte bara av utan man får vänner och andra olika saker plus att skolan är gratis! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 skolan suger,det är det ända som förstör mitt liv Du har helt rätt man hinner typ aldrig spela p.g.a skolan!!! Men som SuperSonic sa brukar man få alla kompisar från skolan så skolan lär man säg inte bara av utan man får vänner och andra olika saker plus att skolan är gratis! :roll: att gå i skolan är inte gratis för att det är skit dyrt att gå i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 skolan suger,det är det ända som förstör mitt liv Du har helt rätt man hinner typ aldrig spela p.g.a skolan!!! Men som SuperSonic sa brukar man få alla kompisar från skolan så skolan lär man säg inte bara av utan man får vänner och andra olika saker plus att skolan är gratis! :roll: att gå i skolan är inte gratis för att det är skit dyrt att gå i skolan Konstigt! I vår stad betalar kommunen för att alla ska gå i skolan och jag tycker det också ska vara gratis för annars skulle det ju kanske finnas föräldrar som är snåla och struntar i det och vips i framtiden så kan ingen nånting! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.