MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 skolan suger,det är det ända som förstör mitt liv Du har helt rätt man hinner typ aldrig spela p.g.a skolan!!! Men som SuperSonic sa brukar man få alla kompisar från skolan så skolan lär man säg inte bara av utan man får vänner och andra olika saker plus att skolan är gratis! :roll: att gå i skolan är inte gratis för att det är skit dyrt att gå i skolan Konstigt! I vår stad betalar kommunen för att alla ska gå i skolan och jag tycker det också ska vara gratis för annars skulle det ju kanske finnas föräldrar som är snåla och struntar i det och vips i framtiden så kan ingen nånting! :roll: ja så är det hos oss också, men även om kommunen betalar åt er så är det ju inte gratis för att det är ju någon som betalar för att du ska få gå i skolan ju och nu är det kommunen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 skolan suger,det är det ända som förstör mitt liv Du har helt rätt man hinner typ aldrig spela p.g.a skolan!!! Men som SuperSonic sa brukar man få alla kompisar från skolan så skolan lär man säg inte bara av utan man får vänner och andra olika saker plus att skolan är gratis! :roll: att gå i skolan är inte gratis för att det är skit dyrt att gå i skolan Konstigt! I vår stad betalar kommunen för att alla ska gå i skolan och jag tycker det också ska vara gratis för annars skulle det ju kanske finnas föräldrar som är snåla och struntar i det och vips i framtiden så kan ingen nånting! :roll: ja så är det hos oss också, men även om kommunen betalar åt er så är det ju inte gratis för att det är ju någon som betalar för att du ska få gå i skolan ju och nu är det kommunen Alla som betalar skatt betalar samtidigt skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 skolan suger,det är det ända som förstör mitt liv Du har helt rätt man hinner typ aldrig spela p.g.a skolan!!! Men som SuperSonic sa brukar man få alla kompisar från skolan så skolan lär man säg inte bara av utan man får vänner och andra olika saker plus att skolan är gratis! :roll: att gå i skolan är inte gratis för att det är skit dyrt att gå i skolan Konstigt! I vår stad betalar kommunen för att alla ska gå i skolan och jag tycker det också ska vara gratis för annars skulle det ju kanske finnas föräldrar som är snåla och struntar i det och vips i framtiden så kan ingen nånting! :roll: ja så är det hos oss också, men även om kommunen betalar åt er så är det ju inte gratis för att det är ju någon som betalar för att du ska få gå i skolan ju och nu är det kommunen Alla som betalar skatt betalar samtidigt skolan! jo det vet jag för att vi håller på emd det här på samhällen i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag tycker att skolan är helt okej ibland, men det finns ju tillfällen som man hels skulle slippa.håller helt med.skolan är ok.fast läxenrna kan man bränna upp :twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 låter bra i mina öron :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 man betalar skatt o det är mycket fast om inte era föreäldar hade gåt i skolan hade dem inte kunnat köpa allla dessa saker o som ni ska göra när ni blir äldre tänk på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Skolan är rätt tråkig oftast, men eftersom man måste gå i den så är det okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 det som är bra är iallafall vännerna! :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Ibland kan skolan vara ganska rolig som t ex då man pratar med kompisar och då det är roliga ämnen eller då nån säger något kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ibland är skolan kul men oftast tråkig...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag tycker att skolan e kul! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Precis, Gollum. Så skolan är både gratis och inte gratis på ett sätt. Men egentligen tycker jag inte man lär sig så mycket i skolan överhuvudtaget.. Jag har dock börjat lära mig lite saker nu på fysiken, det är typ det första någonsin i min skolgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.