Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag gillar skolan men inte så jag säger varje morgon: Jiippi idag är det skola Men kanske: Ahh, vill sova!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag gillar skolan men inte så jag säger varje morgon: Jiippi idag är det skola Men kanske: Ahh, vill sova!! me too liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Japp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag tycker att skolan är helt okej ibland, men det finns ju tillfällen som man hels skulle slippa. Håller med.. Ibland flyter det på utan att man tänker på det..Men ibland skulle man göra allt för att slippa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.