finaly_man Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Iaf nån går in på min länk tex 18.00, hur långt tid tar dte innan servern får in det där på unika osv, eller lägger admin till det en gr i veckan ir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 ska jag använda http://forum.fuska.se/extra/?45 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Om man tänker efter så minskar fuska.se lite pugrunda av avstängnigar. Det är ett bra sätt att inte spamma på men kan oxå göra folk arga. Man gör ju bara en ny e-mail adress ( som man använder endast till fuska.se ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Men om dom nu gör en ny mejl-adress så är dte väl bra att dom kommer tbx, om dom nu inte får tbx varningarna på SPAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Om man tänker efter så minskar fuska.se lite pugrunda av avstängnigar. Det är ett bra sätt att inte spamma på men kan oxå göra folk arga. Man gör ju bara en ny e-mail adress ( som man använder endast till fuska.se ) Hjälper inte då det är IP(hela din serie) som bannas.. Och för att få en IP-serie så behöver man byta internetoperatör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (admin @ 27/06-2004 19:30:36) Om man tänker efter så minskar fuska.se lite pugrunda av avstängnigar. Det är ett bra sätt att inte spamma på men kan oxå göra folk arga. Man gör ju bara en ny e-mail adress ( som man använder endast till fuska.se ) Hjälper inte då det är IP(hela din serie) som bannas.. Och för att få en IP-serie så behöver man byta internetoperatör. Admin. dem kanske skapar en ny användare innan dem blir avstängda och ger alla poäng och saker till den användaren. kan ni se då om dem har samma ip. eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (No Fear @ 27/06-2004 19:38:07) (admin @ 27/06-2004 19:30:36) Om man tänker efter så minskar fuska.se lite pugrunda av avstängnigar. Det är ett bra sätt att inte spamma på men kan oxå göra folk arga. Man gör ju bara en ny e-mail adress ( som man använder endast till fuska.se ) Hjälper inte då det är IP(hela din serie) som bannas.. Och för att få en IP-serie så behöver man byta internetoperatör. Admin. dem kanske skapar en ny användare innan dem blir avstängda och ger alla poäng och saker till den användaren. kan ni se då om dem har samma ip. eller. Svar: JA Dessutom är det IP:n som bannas. Så den avstängda ska kunna skapa en ny på en annan dator med annan IP-adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Om man nu kan, hur byter man internet-operatör och vad är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Typ som Telia, comhem mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (Xade @ 14/07-2004 14:08:13) (admin @ 27/06-2004 19:30:36) Om man tänker efter så minskar fuska.se lite pugrunda av avstängnigar. Det är ett bra sätt att inte spamma på men kan oxå göra folk arga. Man gör ju bara en ny e-mail adress ( som man använder endast till fuska.se ) Hjälper inte då det är IP(hela din serie) som bannas.. Och för att få en IP-serie så behöver man byta internetoperatör. så du menar att om jag blir avstängd (bara OM) blir min bror som e registrerad på samma dator också avstängd då?? Från den datorn ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 nu har jag tipsat 500 personer vad ska jag göra nu har delat ut lppar i skolan har sagt till 97 personer på msn 12 kompisar och så har jag gått in i alla klass rum och sagt ja hej gå in på fuska.se en jätte bar sajt! men jag har inte fått frikort.............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Dom ska väl gå in på sidan med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.