Pettson3 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Tomas1 hur kunde du fixa satt du blev av med en!!!!!!!!!!!?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Men i första inlägget står bara en lista ! vart kan jag se hur mycket jag fått ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Tomas1 hur kunde du fixa satt du blev av med en!!!!!!!!!!!?????? Han fixade 500 klick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Men i första inlägget står bara en lista ! vart kan jag se hur mycket jag fått ? om du menar unika:så här gör jag: 1.trycker på mitt namn 2.kollar i rutan längst upp där man skriver in adresser och kollar villket nummer som står sist. 3. gå in och kolla på listan och leta upp dit nummer 4. breve ditt nummer står det hur många klick och unika. hoppas du fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Tack så mycket Vegeto ! nu vet jag att jag har 9 unika ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 ?hur många unika har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 http://forum.fuska.se/extra/lista.php <--- här kan du kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Jag har 34! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 bara 10 :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Jag har 12 ... kan ni inte sänka till 400 eller nåt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 tycker jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 va kul!!! Jag är inte ens med på listan :( jag får hoppas att jag inte får en varning för d finns väl inget annat sett att bli av med en varning eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.