Hoppa till innehåll

Magi Och Monster

Desu

Rekommendera inlägg

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

när jag var ute med mina kompisar förut skulle de skoja i en brant backe.

De satte krokben för mig och jag tror att jag flög ca 1-3 varv och landade på isen och åkte på fötterna på ett litet gupp och sedan landade jag på fötterna.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

ja men kattgud e väl magi eller och en kattgud e väl ett monster i principen?

Nej,det har inget med monster eller magi att göra,ta t.ex Ra,en egyptisk gud,det är en gud,och gudar är inga monster eller magi.Och katter är inte heller något monster.Och de har inget med magi att göra.

Sammanfattning: Nej.

Vitdom: Det skulle ju kunna hända vem som helst,magi är ju som om dina böcker började snacka med dig och flyga omkring i rummet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag var ute med mina kompisar förut skulle de skoja i en brant backe.

De satte krokben för mig och jag tror att jag flög ca 1-3 varv och landade på isen och åkte på fötterna på ett litet gupp och sedan landade jag på fötterna.

Kan man verkligen kalla det magi? ;)

Mer att du gick igenom ett mirakel stånd att du klarade dig så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tror inte så många varit med om något magiskt har hänt. inte jag iallafal, så jag tror faktiskt inte att magi finns.

gudarna var ju egentligen något att skylla på. som om en stam skulle ha en vattengud och det inte regnade, då skulle man ju säga att man inte tillfredstält guden med offer. så dom skulle skylla på något "magiskt" eftersom dom inte visst varför det inte regnade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...