Desu Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 ja men kattgud e väl magi eller och en kattgud e väl ett monster i principen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag tror helt på magi! Jag har varit med om några mystiska saker faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag tror helt på magi! Jag har varit med om några mystiska saker faktiskt! vad har hänt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) när jag var ute med mina kompisar förut skulle de skoja i en brant backe. De satte krokben för mig och jag tror att jag flög ca 1-3 varv och landade på isen och åkte på fötterna på ett litet gupp och sedan landade jag på fötterna. Redigerat 27 Januari 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 ehh det va väl inget konstigt eller detaljera mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 ja men kattgud e väl magi eller och en kattgud e väl ett monster i principen? Nej,det har inget med monster eller magi att göra,ta t.ex Ra,en egyptisk gud,det är en gud,och gudar är inga monster eller magi.Och katter är inte heller något monster.Och de har inget med magi att göra. Sammanfattning: Nej. Vitdom: Det skulle ju kunna hända vem som helst,magi är ju som om dina böcker började snacka med dig och flyga omkring i rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 när jag var ute med mina kompisar förut skulle de skoja i en brant backe. De satte krokben för mig och jag tror att jag flög ca 1-3 varv och landade på isen och åkte på fötterna på ett litet gupp och sedan landade jag på fötterna. Kan man verkligen kalla det magi? ;) Mer att du gick igenom ett mirakel stånd att du klarade dig så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag är inte säker på om magi finns. Man kan ju hoppas. Men all logik talar emot att det skulle existera. Fast å andra sidan så är det väl det som är magins charm. Den visar sig bara för vissa människor som är i stort behov av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Klart det finns, jag är ju en magisk myrslok och lever i ett stort slott där jag trollar fram varulvar varje kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Lol xade... de flesta här försöker vara seriösa ( åtminstone till hälften ). Har du inte själv sett eller varit med om nåt konstigt? Om inte så säger jag bara " stackars varelse". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 jag tror inte så många varit med om något magiskt har hänt. inte jag iallafal, så jag tror faktiskt inte att magi finns. gudarna var ju egentligen något att skylla på. som om en stam skulle ha en vattengud och det inte regnade, då skulle man ju säga att man inte tillfredstält guden med offer. så dom skulle skylla på något "magiskt" eftersom dom inte visst varför det inte regnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Ne. Monster och sånt finns inte. Magi kan finnas men inte monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.