Cristina Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 När jag har loggat in på msn så tar det bara en liten liten stund så loggas jag ut automatiskt......sedan börjar den återinlogga mej igen åxå automatiskt...........? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BronzBlade Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Någon bugg... Är det msn messenger eller bara MSN??? Föresten hur ändrar man profil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Kolla dig an Anslutningen. Kan vara fel på det. Eller så kanske du bör uppdatera det lite? Har du 7.5? Eller att du kanske gör en sökning om fel i MSN så att du fixar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Loggar den ut och in alltid när du är online? Regelbundet? Isåfall är jag glad att jag hittat dig, jag har letat efter denna person med samma problem i 2 år :P, nu har jag dock löst problemet och ska förklara för dig sen. Inte ens MSN-support kunde svara på min fråga för ett år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Det är nog din anslutning eller så brukar msn bugga mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cristina Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Du som skulle förklara för mej sen....vart tog du vägen? Jag har heller ingen hjälp fått från msn. Det är messenger 7.0 på ena datorn och 7.5 på andra.Jag får meddelande:anslutningen till net-messinger har blivit avbruten återansluter om 30 sek, när jag sitter å chattar.Detta startade för ett par dagar sedan!Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag gjorde så att jag laddade hem NT-version utav 5.0 från CNET, sen uppdaterade den automatiskt till 7.0 - Versionen där du själv kan bestämma anslutningsportar, så stängde jag av port 1863 och 1080 och bara använder HTTP-port 80. Då funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Dom kanse jobbar på msn/upptaterar MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag gjorde så att jag laddade hem NT-version utav 5.0 från CNET, sen uppdaterade den automatiskt till 7.0 - Versionen där du själv kan bestämma anslutningsportar, så stängde jag av port 1863 och 1080 och bara använder HTTP-port 80. Då funkar det. Detta har hänt med mig med några ggr. Då är jag tvungen att vänta lite. Inte så stor sak men kan vara irriterande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag vet svaret samma händer mig hela tiden svar: Det är ditt modem som har en inbyggd brandvägg som gör så hela tiden jag har samma problem men orkar inte köpa ett nytt modem jag har Netgear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cristina Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag vet svaret samma händer mig hela tiden svar: Det är ditt modem som har en inbyggd brandvägg som gör så hela tiden jag har samma problem men orkar inte köpa ett nytt modem jag har Netgear Ska jag gå in i routerna och ta bort de två portarna och skriva enbart 80 i stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.