åäö Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Är ni avundsjuka på Xbox360 inte jag iaf Xbox duger för mej :kung: nej varför ska man va avundsjuk xbox är ju super bra men jag tycker xbox 360 suger. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 man kan ju inte va avundsjuk på ett xbox...haha...dom e ju så underlägsna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Duger väl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är änsålängde nöd med min X-box. Det finns fortfarande kanonbra spel. Jag kan se på film. samt 80 gig hårddisk. Xbox 360 kommer jag antagligen inhandla senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Xbox 360 har jättebra grafik, men allt annat är som med gamla Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är inte avundsjuk. Om jag skulle köpa ett skulle jag vänta ett tag, tills X-Box 360 har mer spel. Fjantigt att efter den tiden Som 360 har varit till säljes, att inte fler köpt. Om du jämför med Sonys PS2, var det ju värsta raket starten. Xbox är bättre som spelmässigt än 360, men 360 har bättre grafik . Dessutom, hur många spel finns det till Xbox 360? Inte många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 @DarkBlack_Angel, tänck på att alla vanliga xbox spel kan man ju köra i sin xbox 360 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Nej, det var någon som sade att det crasha när man gjorde så. Och grafik-förbättring är enbart för 360 spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 nej för jag har xbox 360 :P:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 dn gamla duger gott för mig med. ( vad tycker ni om min nya skylt den passar ju INTE ALLS me namnet eller hur) :D :P jo det brukar ju vara så black anglen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingkong Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 inte alls avundsjuk :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 inte avunsjuk jag heller :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg