unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 När och var har jag sagt det? :wacko: Jag TROR att jag har också sätt att du sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag längtade mycket när jag gick i tvåan på att börja i trean för då fick jag börja med slöjd och IT och det fick jag ju inte förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag ser fram i mot idrotten, ett av mina favoritämnen. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Att tiden går så att man kan börja på högstadiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Att promenera till skolan i morgon och ha allting påskrivet (läsprotokoll, planeringsbok och engelskdiagnosen). Det är många som är slarviga och glömmer läsprotokoll och om man då har det påskrivet, kan man se stolt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag ser inte fram emot något speciellt för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.