Gäst Spelnisse Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Vart ska jag hoppa ner :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Eller ska man gör annat först precis när man har blivit stor innan man börjar med templena??? :( SKRIV INTE 2 INLÄGG IRAD!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jaja minsta lilla fel gör väl inget och dess utom var det ju länge sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 och man ska inte göra så! jag kan säga att det gör det faktiskt... av mina 980 inlägg har jag inte skrivit 2 irad nån gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Okey jag ska bättra mig! :roll: Men kan jag få svar på min fråga nu,vart ska man hoppa ner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 du ska gå upp till vänster direkt när du går in på gravplatsen och flytta på en grav och hoppa ner i hålet. då möter du gravekeepern där och så ska du bara följa efter honom så får du hookshot av honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 snäla kan inte nån göra en mini guide på var man säljer alla masker och hur man får den hela kniven bigron sword eller vad den nu hete snäla :1_ke: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Tråd låst.. gör en ny tråd om problemet JUST du har.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg