Selerz Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 asså när jag loggar in så står det så här: "Det finns en ny version av MSN Messenger läs här för mer inforamation Klick vill du ladda hem den nya versionen av MSN Messenger" och jag har 7.5 :S Jag fattar inte det e det ett virus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 så stod det också en gång för mig och jag testa att ladda hem det men det var vanliga 7.5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne_gbg_boy Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 de gjorde jag också men de va ju bara 7.5 som jag redan hade mysko f*n :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 men asså lol detta e über lol jag fråga en fråga om någon har invites till msn 8.0 och ingen skriver något om invites till msn 8.0 ni babblar bara om updateringar till msn 7.5 så nu frågar jag en gång till HAR NÅGON INVITES TILL MSN 8.0???????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Om någon hade det tror du inte dom hade sagt det? Och jag kan använda 8.0 utan invites. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Om någon hade det tror du inte dom hade sagt det? Och jag kan använda 8.0 utan invites. hur kan du d???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 alltså jag har läst nånstans att msn 8,0 är bara lurendrejeri det är bara nått skit som nån liten fet nasse har kommit på :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 nej det finns har ngn invites?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 nej men min kompis men han vill inte invita mig GRRRR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 men kan du fråga ifall ja får av han vi e ju polare kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 ok så det finns det allstå ska nog anmäla den där skiten på hamsterpaj som skrev att det var lurenderjeri <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Låser tråden då det inte kommer ut något vettigt... Om ni vill mcandenboy något så skicka ett PM till han. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg