NeoX* Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Tja. Mitt cs har funkat bra i ca 4 år fram till nu, det är så att jag kan starta upp det som vanligt och så men när jag ska hitta servrar så får jag inte upp en enda server :blink: har frågat folk på fragbite men inget bra svar där heller. Men det kosntiga är det ochså att när man är i menyn där man trycker upp cs i rutan så står det "find server" där får jag upp servrar men dom kan jag inte komma in på :bah: har fått svar på blandannat att det är mitt internet som tjärvar men det är inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Denna tråd ska vara i counter strike subforumet. Flyttar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Du har inte kladdat till det i filter då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Kommer det upp en ruta när du försöker connecta en server eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 asså får inte upp någon server, bara ute i startmenyn. men dom går det inte att göra något med, och filtrena har jag ändrar så det äre inte. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 asså får inte upp någon server, bara ute i startmenyn. men dom går det inte att göra något med, och filtrena har jag ändrar så det äre inte. <_< Refresha!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag tycker att du borde instalera om cs. om det inte fungerar så borde du instalera om steam. (om det inte fungerar är det fel på ditt internet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Mm ska installera om det men har ju iof precis gjort det. :blink: men gör det igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Mm ska installera om det men har ju iof precis gjort det. :blink: men gör det igen. Har du installerat om det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag har gjort det en gång men ska göra det igen, satt inte så mkt vid datan igår så ska göra det igen idag. fick igång det nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg