Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag vågar inte skicka PM, tänker om han blir arg på mig och skickar virus på mig! :( Skoja, ska skicka ett PM om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 njaej, det menas "Inga av dessa är antingen trådar som du har skapat eller svar på trådar som du har skapat". alltså det kan vara både och. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Men varför ska det visas trådar som man skapat? Är det inte bättre att visa trådarna man skapat om det är någon som svarat i dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 När man öppnar min assistent ibland så står det "Inga av dessa inlägg är svar på eller ämnen du har startat." Ska det inte stå "Inga av dessa inlägg är svar på ämnen du har startat."? Alltså, att man tar bort eller? Det känns som det är fel när det står ett "eller" intryckt. Jag kanske är lite petig, men jag lade bara märke till det. 1. Ingen har svarat på något av dina inlägg.2. Ingen har svarat i något av dina ämnen. = Inget fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.