forum Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Hej hur många militär saker finns det i gentligen trode jag hade allt men sen fick jag se att det fanns olika modeller på hummern. så hur många militär skaer finns det. och hur månaga har du hittat ??. tacksam för svar............ :medieval: :medieval: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag har hittat panzarvagn patrion och den arebil med camoflage på taket en helikopter som heter cargobob och hydra och så finns det den där tuffa helikoptern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Finns bara en modell av Hummern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Finns bara en modell av Hummern. Och det är militärbilen som du kan hitta i militärbasen eller "Restricted area".Men ifall du går i närheten kommer dú att få fem stjärnor.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) det finns två fast jag menade med olika färger. cart hittar man comach helikoptern ??? OMG, 3x300 frågetecken = regelbrott. Redigerat 27 Januari 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Finns bara en modell av Hummern. Ja. Finns även en vid basen i San Fierro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Militär fordon Patriot, Rhino,Launch,Hydra Cargobob,Barracks och Hunter som man får till flygskolan när man har fåt guld på alla testerna där :cool: Har det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Man får ju bara Hunter om man får alla guld i flygskolan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg