Cipriani Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Han finns inte, men varför tror en del att han finns? Redigerat 27 Februari 2006 av Cipriani Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag menar ju det. Finns en fast man inte kan köra den. han finns inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag menar ju det. Finns en fast man inte kan köra den. Vadå "han"?Jag har inte nämt om ngn person. Jag pratade om ubåten.http://www.my-smileys.de/smileys2/aua_2.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 leatherface finns! Finns inget bevis på att han inte finns eller att han finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Han finns inte, men varför tror en del att han finns? Eftersom några startade ett rykte om att han finns, nu tror typ alla att han finns.Undrar verkligen vem det var som hittade på den där rykten. En fråga: Det där med telefonen då, att den finns mitt i öknen och att den ringe rmen när man kommer fram så slutar den ringa, finns den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) Han finns inte, men varför tror en del att han finns? Ingen vet det. Skulle verkligen tippa på att den inte finns eftersom det inte finns en ynka bild. Edit: Dags för lite rykten. Enligt Amrikanen Eric Dought så ska det finnas hoppande bananer I Back O' Beyound. Har även hört att det finns en kod så att man kan lyfta bilar och kasta dom till Vice City. Det ska även finnas en TV i CJ's hus som går på KL. 12.00, då ska det komma upp en bild på leatherface. Redigerat 12 Mars 2006 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Vilket hus? Det första? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 vart finns telefonen i öknen ??. är typ där varje gång jag spelar men har alldrig sätt den. min kompiss sa där emot att det finns en miltiär helikopter som kan lyfta bilar men det tror jag ej på eller ??. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 vart finns telefonen i öknen ??. är typ där varje gång jag spelar men har alldrig sätt den. min kompiss sa där emot att det finns en miltiär helikopter som kan lyfta bilar men det tror jag ej på eller ??. Under ett uppdrag så får man åka en sån helikopter som man ska sno ifrån militären i Las Venuras(Nord östra delarna)som man har en stor magnet under som man ska lasta ombord polis-motorcyklar på en sån där ''biltransport'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 vart finns telefonen i öknen ??. är typ där varje gång jag spelar men har alldrig sätt den. min kompiss sa där emot att det finns en miltiär helikopter som kan lyfta bilar men det tror jag ej på eller ??. men det är väll bara på uppdraget eller ?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 vart finns telefonen i öknen ??. är typ där varje gång jag spelar men har alldrig sätt den. min kompiss sa där emot att det finns en miltiär helikopter som kan lyfta bilar men det tror jag ej på eller ??. Tror det,har inte klarat hela spelet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 och är det fler rykten eller ??. läste på en hemsida om gta att man ska kunna åka snö skotter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg