Hoppa till innehåll

Rykten Om San Andreas

forum

Rekommendera inlägg

• Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Han finns inte, men varför tror en del att han finns?

Eftersom några startade ett rykte om att han finns, nu tror typ alla att han finns.

Undrar verkligen vem det var som hittade på den där rykten.

En fråga: Det där med telefonen då, att den finns mitt i öknen och att den ringe rmen när man kommer fram så slutar den ringa, finns den?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han finns inte, men varför tror en del att han finns?

Ingen vet det. Skulle verkligen tippa på att den inte finns eftersom det inte finns en ynka bild.

Edit: Dags för lite rykten. Enligt Amrikanen Eric Dought så ska det finnas hoppande bananer I Back O' Beyound. Har även hört att det finns en kod så att man kan lyfta bilar och kasta dom till Vice City.

Det ska även finnas en TV i CJ's hus som går på KL. 12.00, då ska det komma upp en bild på leatherface.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vart finns telefonen i öknen ??. är typ där varje gång jag spelar men har alldrig sätt den. min kompiss sa där emot att det finns en miltiär helikopter som kan lyfta bilar men det tror jag ej på eller ??.

Under ett uppdrag så får man åka en sån helikopter som man ska sno ifrån militären i Las Venuras(Nord östra delarna)som man har en stor magnet under som man ska lasta ombord polis-motorcyklar på en sån där ''biltransport''

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vart finns telefonen i öknen ??. är typ där varje gång jag spelar men har alldrig sätt den. min kompiss sa där emot att det finns en miltiär helikopter som kan lyfta bilar men det tror jag ej på eller ??.

men det är väll bara på uppdraget eller ?.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror det,har inte klarat hela spelet :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...