alle_balle Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 finns det något bordell på san andreas ja har letat men ja kan inte hitta ngt äre nån som vet? <_< :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 vad är bordell?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 ja , i första staden kommer ej ihåg vart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Vart kan man hitta bordellen? :blink: Eller finns den bara i en uppdrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alle_balle Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 bordell är typ ett ställe där d finns horor man kan ****** :gitarr: med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Finns bordeller I SA ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Finns en bredvid det där huset där man räddar Denise ifrån. Andra sidan gatan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Pig Pen heter det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Ja det finns en där i Los Santos som heter Pig Pen. Jag har även sett en Pig Pen grej strax utanför San Fierro. Man är ju i en stor bordell i några uppdrag och den ligger ju i norra san fierro men den går inte att komma in i sen efter uppdragen. Det finns en strippklubb i sydöstra Las Venturras också men nån Pig Pen har jag inte sett där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Ja det finns en där i Los Santos som heter Pig Pen. Jag har även sett en Pig Pen grej strax utanför San Fierro. Man är ju i en stor bordell i några uppdrag och den ligger ju i norra san fierro men den går inte att komma in i sen efter uppdragen. Det finns en strippklubb i sydöstra Las Venturras också men nån Pig Pen har jag inte sett där.. Du kan inte ha sett Pig Pen i LV eftersom PP finns bara i Los Santos! :bah: Den i LV heter ngt annat. Ligger i syd-östra Las Venturras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Finns en väster om staden Las Venturas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Viper jag sa att jag inte hade sett nån pig-pen i las venturras. bara en strippklubb. jag måste även erkänna ett fel jag gjorde i mitt förra inlägg.. det e ingen pigpen i san fierro utan också där en vanlig strippklubb.. men den e rosa. som pigpen. det ska finnas en bordel/strippklubb ute i vildmarken i las venturas öken.. nånstans! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg