Gäst Walker Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 det går ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Asså.. Hur kan man palla sitta och kolla igentligen? det e ju inte ens direkt =Z det filmar ju in klip och lägger ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 för mig står det att sidan inte kan visas <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Nu vet jag hur du ser ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Det funkar inte p.g.a att Salzalada stängt av den för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Pontarn, och salzalada lr vad du nu nickar? lirar ni cs mkt? verkar som det iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Ja, vi lirar ganska mycket CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Fick inte se dig denna gång dock, inte något för mig det här eftersom jag automatiskt skulle filmat sängen där jag tillbringar större delen utav dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Skulle du vilja lira? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Så sidan är inte tillgänglig när du har stängt av eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 tydligen inte, men när han startar ås kommer den nog upp igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 ag stängde ner det när jag lirade CS, sedan glömde jag sätta på den igen... xD Ska sätta på den snart, men jag kommer vara ganska AFK hela dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.