Ogri Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Vad hände på lost? jag missade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 joo han svarta som alltid e tyst han gick iväg med Sajer till dom andras läger och fick följa med ner i bunkern :cool: ....jag hängde inte med men alla träffades (altså både dom som satt back i planet o dom som satt fram i planet).... :gitarr: .....sen fick man veta att hon tjejen i gänget där han svarta finns jo hon ( "ledaren " ) man fick veta att hon har varit polis en gång i tiden o hon o läkaren i andra gänget dom kände varandra på något sätt man fick inte veta hur.......... :angry: .........jaaa jag vet lite flumigt men jag hängde inte med så... :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 tack tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 hoppas du fatta :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Det var ganska lätt att förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Det var ganska lätt att förstå. bra :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Asså den där tjejen (ledaren) höll sayid som gisslan för att han blev arg för att hon sköt claire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 joo han svarta som alltid e tyst han gick iväg med Sajer till dom andras läger och fick följa med ner i bunkern :cool: ....jag hängde inte med men alla träffades (altså både dom som satt back i planet o dom som satt fram i planet).... :gitarr: .....sen fick man veta att hon tjejen i gänget där han svarta finns jo hon ( "ledaren " ) man fick veta att hon har varit polis en gång i tiden o hon o läkaren i andra gänget dom kände varandra på något sätt man fick inte veta hur.......... :angry: .........jaaa jag vet lite flumigt men jag hängde inte med så... :gitarr: :gitarr: ana lucia och jack(doktorn) träffades på flygplatsen vitdom: ja det gjorde hon, hon ville ju ha saker av dom fast de fick hon aldrig får väl se imorgon vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubbles Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 ja kan knapt vänta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 :visslar: :visslar: B) alltså jag har alldrig sett det :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Varför inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 det e ju sketgrovt! Jag missa förra gången, min kompis pratade om nån häst :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.