danne_gbg_boy Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 e de någon som kan några grymma komandon till cmd???snälla ge dom till mig i så fall :lol: min msn e [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 e de någon som kan några grymma komandon till cmd???snälla ge dom till mig i så fall :lol: min msn e [email protected] Vad är cmd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 komandotolken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) vafan, detta är ju typ samma ämne som hans förra. http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=57445 Det finns inga grymma ellr roliga kommandon till cmd tolken. Det är ju för f*n inget leksak. Om du söker en leksak att hålla på med kommandon så skaffa dig en chatbot! - Är ni tröttt på er dator? Kommando: "format c:/" VARNING: KOMMANDOT FORMATERAR OM DATORN! Redigerat 29 Januari 2006 av Omega99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 dubbeltråd, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg