Gäst Tour Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 finns det ett eller flera program som kan spara äns framsteg i spel som tex i demons som inte har saving alternativ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Det finns det säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 sims2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Det tror inte jag. Köp fullversionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 (redigerat) Sims 2 kan man visst spara det man har gjort! :lol: :angry: Redigerat 30 Januari 2006 av Super-pokemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 ja men jag menar asså finns det program som man kan lägga till i spel typ som moddar i demos så att man kan spara behöver ett sådant program till sweaw demot som det inte finns sparnings funktion på ?? finns det sådana program om ni vet så länka till ett sådant program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Då vet jag inte. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.