andennn Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Skrivet 28 Januari 2006 Hej som sagt i rubriken undrar jag avr man kan ladda hem ett bra översättnigs program med många språk Citera
Gimcor Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Skrivet 28 Januari 2006 Hmm, känner inte till någon sida där man kan ladda ner det, men däremot finns det translators direkt på internet som t.ex. http://babelfish.altavista.com/ Citera
mikaelrask Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Skrivet 29 Januari 2006 jag känner inte till något översättningsprogram men du har ju www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/sve-eng.shtml. Citera
andennn Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Januari 2006 men jag vuill ha ett program som man kan ladda ner gratis som e bra Citera
Gäst Mega93 Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Skrivet 29 Januari 2006 Inget översättningsprogram är "bra". Om du te.x översätter "I want a copy of this" så blir det "Jag vill ha kopiera av detta" Citera
Gäst DonKeN Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Skrivet 29 Januari 2006 Du får ej fram all gramatik sättningar på ett ord. Så jag föreslår att du köper ett lexikon. Citera
Katt Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Skrivet 30 Januari 2006 men jag vuill ha ett program som man kan ladda ner gratis som e bra Det finns bara köpprogram, tyvärr. Citera
admin Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Skrivet 31 Januari 2006 jag känner inte till något översättningsprogram men du har ju www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/sve-eng.shtml. Finns en kortare adress dit, http://ordlista.fuskarna.nu ;) Citera
Katt Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Skrivet 31 Januari 2006 jag känner inte till något översättningsprogram men du har ju www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/sve-eng.shtml. ordlista.fuskarna.nu? Har ni en ordlista eller? Citera
andennn Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2006 d va skitbra ju:P du äger admin Citera
Boffaroffe Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Skrivet 1 Februari 2006 (redigerat) jag känner inte till något översättningsprogram men du har ju www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/sve-eng.shtml. Njae, det är en "direkt länk" til sidan, det är inte fuska.se som har byggt den.Men det blir betydligt mycket lättare att komma ihåg länken om den inte är så lång :) Redigerat 1 Februari 2006 av Ragnarök Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.