andennn Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Hej som sagt i rubriken undrar jag avr man kan ladda hem ett bra översättnigs program med många språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Hmm, känner inte till någon sida där man kan ladda ner det, men däremot finns det translators direkt på internet som t.ex. http://babelfish.altavista.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 jag känner inte till något översättningsprogram men du har ju www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/sve-eng.shtml. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 men jag vuill ha ett program som man kan ladda ner gratis som e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Inget översättningsprogram är "bra". Om du te.x översätter "I want a copy of this" så blir det "Jag vill ha kopiera av detta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Du får ej fram all gramatik sättningar på ett ord. Så jag föreslår att du köper ett lexikon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 men jag vuill ha ett program som man kan ladda ner gratis som e bra Det finns bara köpprogram, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 jag känner inte till något översättningsprogram men du har ju www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/sve-eng.shtml. Finns en kortare adress dit, http://ordlista.fuskarna.nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 jag känner inte till något översättningsprogram men du har ju www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/sve-eng.shtml. ordlista.fuskarna.nu? Har ni en ordlista eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 d va skitbra ju:P du äger admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 (redigerat) jag känner inte till något översättningsprogram men du har ju www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/sve-eng.shtml. Njae, det är en "direkt länk" til sidan, det är inte fuska.se som har byggt den.Men det blir betydligt mycket lättare att komma ihåg länken om den inte är så lång :) Redigerat 1 Februari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Okej, då vet jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.