Boffaroffe Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 CS-Server,men vilket CS? (Source eller Condition Zero med mera) Skulle gissa på att det blir 1.6...De flesta har 1.6, men inte CZ eller Source... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 1.6 måste det ju bli, det är ju det dom mesta har. Och jag tror inte alla på fuska borde bli admins. Tänck hur rörigt det skulle bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Vi borde ju starta en Guild/Cs klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 CS-lir ikväll? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 ja klart men inte för sent ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Självklart ! säg bara tid och server Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Hur blir det med denna idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Hur blir det med denna idé? Hittat någon som kan hosta?Om ingen hittar någon blir det nog inte av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag kan hosta typ varannan vecka på kvällarna.. Men jag är så j*vla kass på csservrar :P.. Jag kan typ sätta upp den, inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Vi lirar ju nästan med Fuska.se ibland :P Jag, NesseN o Ragnarök iallafall. Ni andra kan gott vara med... Kom in i chatten och börja prata om det så hänger väl någon på iallafall :D. Idag slutade det dock med, som vanligt, att Ragnarök skröt över sin vinst, att NesseN, som vanligt, klagade på att han spelade Jävligt Dåligt Idag, och att jag stolt uppvisar mina rushes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Vi lirar ju nästan med Fuska.se ibland :P Jag, NesseN o Ragnarök iallafall. Ni andra kan gott vara med... Kom in i chatten och börja prata om det så hänger väl någon på iallafall :D. Idag slutade det dock med, som vanligt, att Ragnarök skröt över sin vinst, att NesseN, som vanligt, klagade på att han spelade Jävligt Dåligt Idag, och att jag stolt uppvisar mina rushes. Bah, jag spelade faktiskt dåligt idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Fuska CS... hahaha.... alla här är n00bs på cs... Skulle vara kul att krossa er... upp med en server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.