OmenChild Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Undrar vilket ee det bästa FinalFantasy. Tänkte köpa så snälla säj! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) Menar du till PC? Då finns VII och VIII. Av dom tycker jag att du ska köpa VII. Finns ju oxå XI och det e ett online spel... Redigerat 29 Januari 2006 av Quazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) Du har antagligen funnit något på §1.3? Aja. Det bästa, enligt mig, är VII & IX. Kan förklara för dig varför jag tror du tänker tanka ner det. Att köpa Final Fantasy kan man inte köpa från en vanlig affär. Man måste antingen köpa det begangnat eller finna det på någon affär som faktiskt har kvar sådant gammalt spel. Redigerat 30 Januari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Min favorit är XII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Ja men vart kan man köpa dom säj en hemsida där man kan köpa alla Final Fantasy spelen? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Ja men vart kan man köpa dom säj en hemsida där man kan köpa alla Final Fantasy spelen? :( Jag köpte VII från webhallen.se, men där finns oxå t.ex IX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Du har då kommit till fel forum, A_2004. Om du vill köpa ett Final Fantasy spel till PC kan du bara köpa XI som också är ett Online spel. Om du vill köpa ett annat ff spel så kan du bara köpa det till PsX & Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Ja men vart kan man köpa dom säj en hemsida där man kan köpa alla Final Fantasy spelen? :( Jag tror det kan finnas på http://www.spelbutiken.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Man ska alltid köpa det nyaste spelet det är ju bäst! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.