Hoppa till innehåll

Helsningar Franthailand

Hunted

Rekommendera inlägg

hejsan svejsan sitter her i verman och myser men dom thailenska tangentborden e lite konstiga... men i alla fall, man for bara ha datan en kvart och det kostar 50 bath... klockan her e 17:45 och ser pa static shock po cartoon network HAR Ingenting annat att gora och det gor inte ens att gora paranteser meeen det har varit 35+ men on ni vill mig nogot so pm medela mig kommer nog varar vid datan nesta helj oxo ha det bra sys med vanliga boxtever om nestan 2 veckor ha det bra

OBS: om ni undrar hur mycket en bath e so dela med 5 tex 50 delat med 5 e lika med 10 hoppas ni fattar ha det bra :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Titta på Cartoon Network i ett land där det framställs som ett exotiskt land med vackra stränder och vackra kvinnor. Och du tittar på Cartoon Network?

Hopp i vattnet vetja pojk! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kollar po tv for att vi har varit ute hela dagen i over 30 pluss och det e kvell och dom tjejer man for her e 10 ar eldre en en sjelv... och pa cartoon her har dom teen titans jag tyckte det sog i swerige men cyborg e bara for cool och later eger gjord av Puffy AmiYmi

amiymi ska vara ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaja... Om det är kväll så är det förståeligt. Liten annan tidzon här än där förstås.

Men det gör väl inget om de är 5-10 år äldre va. Det är bara att ta chansen. Fråga din farsa om raggningstips. Har fått ett riktigt bra av min egen. Har dock inte vågat ännu att ta användning av den. (Mycket skeptiskt om den äns kommer att ha någon verkan på tjejerna.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaja... Om det är kväll så är det förståeligt. Liten annan tidzon här än där förstås.

Men det gör väl inget om de är 5-10 år äldre va. Det är bara att ta chansen. Fråga din farsa om raggningstips. Har fått ett riktigt bra av min egen. Har dock inte vågat ännu att ta användning av den. (Mycket skeptiskt om den äns kommer att ha någon verkan på tjejerna.)

Kanske några gammaldagsa raggningstips som inte impar på tjejer nuförtiden.. :P

Men,men...om vi nu återgår till ämnet så tycker att du verkligen ska avkoppla där och lämna allt stress här i Sverige,åtminstonde vad jag tycker att du ska göra pga att jag just nu går igen det... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...