Hunted Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 hejsan svejsan sitter her i verman och myser men dom thailenska tangentborden e lite konstiga... men i alla fall, man for bara ha datan en kvart och det kostar 50 bath... klockan her e 17:45 och ser pa static shock po cartoon network HAR Ingenting annat att gora och det gor inte ens att gora paranteser meeen det har varit 35+ men on ni vill mig nogot so pm medela mig kommer nog varar vid datan nesta helj oxo ha det bra sys med vanliga boxtever om nestan 2 veckor ha det bra OBS: om ni undrar hur mycket en bath e so dela med 5 tex 50 delat med 5 e lika med 10 hoppas ni fattar ha det bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Titta på Cartoon Network i ett land där det framställs som ett exotiskt land med vackra stränder och vackra kvinnor. Och du tittar på Cartoon Network? Hopp i vattnet vetja pojk! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Håller med Rowyn. Släng tv:n i väggen och ut och lev litegrann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Ja, teve kan du titta på hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 ha det så trevligt , jag är inte alls avundsjuk :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Nä inte jag heller ;) bara lite :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 jag kollar po tv for att vi har varit ute hela dagen i over 30 pluss och det e kvell och dom tjejer man for her e 10 ar eldre en en sjelv... och pa cartoon her har dom teen titans jag tyckte det sog i swerige men cyborg e bara for cool och later eger gjord av Puffy AmiYmi amiymi ska vara ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Ha det så trevligt! Vill bara skratta när du skriver så konstigt. :P Men det är ju inte ditt fel,tangetborden har säkert konstiga bokstäver...En fråga:Går du inte i skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 han kanske har tagit ledigt...onödigt att glo på tv när man är utomlands... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jaja... Om det är kväll så är det förståeligt. Liten annan tidzon här än där förstås. Men det gör väl inget om de är 5-10 år äldre va. Det är bara att ta chansen. Fråga din farsa om raggningstips. Har fått ett riktigt bra av min egen. Har dock inte vågat ännu att ta användning av den. (Mycket skeptiskt om den äns kommer att ha någon verkan på tjejerna.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jaja... Om det är kväll så är det förståeligt. Liten annan tidzon här än där förstås. Men det gör väl inget om de är 5-10 år äldre va. Det är bara att ta chansen. Fråga din farsa om raggningstips. Har fått ett riktigt bra av min egen. Har dock inte vågat ännu att ta användning av den. (Mycket skeptiskt om den äns kommer att ha någon verkan på tjejerna.) Kanske några gammaldagsa raggningstips som inte impar på tjejer nuförtiden.. :PMen,men...om vi nu återgår till ämnet så tycker att du verkligen ska avkoppla där och lämna allt stress här i Sverige,åtminstonde vad jag tycker att du ska göra pga att jag just nu går igen det... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.