TheEmperor Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Tja, jag undrar om nån kan hjälpa mig med Baten Kaitos. Kalas har blivit ond och nu måste jag få tag på såna där blommor från "The Celestial Tree" för att befria Savyna, jag kommer inte ihåg hur och var man får tag på dem så snälla hjälp mig någon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Vad är det för spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheEmperor Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Vad är det för spel? Baten Kaitos, ett rollspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Troligtvis vid celestial tree. Jag minns inte så bra, men jag har för mig att du hittar den i drottningens Corellias rum. Leta igenom hyllorna i hennes palats så hittar du nog snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 prova där man hittade dem förra gången, hyllan vid sängen i drottningens rum. själv behöver jag också lite hjälp. har fastnat på bossarna på the goldoba. är det nån som kan nåt bra tips för att klara dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheEmperor Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag använda Gibari, Kalas och Mizuztsi. Se till att alla har ljus och vattenmagier, sedan fokuserar du alla attacker på en gubbe, jag började med Amyee och avslutade med Giacomo, den taktiken funkar även de andra gånger man möter dem... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg