Quakerfrog Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Ska man köpa detta http://www.webhallen.com/boxshot.php?url=GC/large/f_gc_legend_of_zelda_the_wind_wak_8200.jpg är det kul . och värt pengarna ? // Quakerfrog :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag tykcer du ska köpa det.Jag har lånat det av en kompis och jag tycke det var bra.Men du får bestäma själv om du ska köpa det.Men det är BRA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 ja, köp det det är askul. jag har inte klarat det än men det är svinkul och bra grafik allt som alla andra zelda spel har :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 sämsta grafiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Tänkte om nån kunde sätta in bilder på det här så jag akn besstema mejj :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 sämsta grafiken. Grafiken är ju As snygg!! Celshading är ju skithäftigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 de e f*n inte dålig grafik på de gå och banta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 LOL .. men kan nån sätta ain bildetr..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 lol.....vet ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Har nån TWW ?? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 sämsta grafiken. Grafiken är ju As snygg!! Celshading är ju skithäftigt de e ju till och med bättre grafik på det första zelda te supenintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Zelda Supernintend = 7 / 10 Zelda Ngc = 9 / 10 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg