CeZ Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 I uppdraget Wrong side of the tracks, där man åker en motorcykel efter ett tåg och har Sweet (eller vad han heter) där bak och ska skjuta ner 4 gängmedlemmar har jag fastnat, det är alltid 2-3 gängmedlemmar kvar. Kan nån berätta var man ska åka, jag har provat sidan om tåget, framför och allt möjligt. Någon som har något tips? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Du ska bara helt enkelt köra på det andra spåret. Du ser ungefär vart du ska köra när du ser Big Smoke skjuter. Om han för det mesta träffar tåget så ska du ta dig mer mot höger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Bara åk brevid. Det är kanske lite svårt för att jag misslyckades några gånger men efter ett tag så klara man det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Tack! Nu fixade jag det på första försöket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Varsågod! Sedan ska en annan svår uppdrag komma. När man ska klara en sån där lowrider-hoppa tävling. Det är svårt på Pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 jag har också problem med det där uppdraget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Tack för upplysningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
my_name_is_earl_ Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 jag har också problem med det där uppdraget det e ju lätt..... ett tips.... destå mer ni satsar, destå högre blir ju insatsen... dom blir sämre uj mer ni satsar eftersom mer pengar står på spel hos dig....alltså.. satsa mer så blir det lättare :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vippen Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 jag har också problem med det där uppdraget Du använder bara pilarna längst till höger på tangentbordet och trycker samma kombination som på skärmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Wrong side of the tracks tog mig ungefär 40 försök. blev myckte frustrerad. Provade alla slags taktiker, båda sidorna. tillslut så valde jag att göra något udda. när det kom en kulle så flög jag med moppen på tåget och tvärstannade. Sen gick jag av och sköt ner dom när jag stog på tåget. Hehehe jag hade verkligen tur då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 lite onödigt att dra upp en gammal tråd ur askan? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 det här är en 2-3 månader gammal tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg