Quicksilver Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag läste i RESET #11 att på CES-mässan i början av Januari så visade Emagin upp Z800 3D Visor. 3D visor ser ut som ett par stilrent designade solbrillor, tekniken som används finns redan på arkadmaskiner. Emagin berättade att de för samtal med alla ledande konsoltillverkare. Störst intresse har Nintendo visat. De lär ha köpt flera exemplar av 3D Visor direkt från Emagin. Om de kommer integrera tekniken i Revolution så råder det ingen tvekan om vem vilket företag som går segrande ur konsolkriget. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Verkar riktigt grymt. Har för mig att jag läste nån artikel får ett tag sen att Sony höll på att utveckla nåt liknande, fast jag har itne hört nåt mer sen dess. Om det nu kommer nåt sånt till NR kommer jag lätt köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Själv längtar man ju såklart tills det är standard att ha såna hjälmar på sig och att få gå runt själv istället för analoga spakar. Dock kanske det kan ge bieffekter som påverkar en eller något sådant så man måste nog göra tester och sånt först? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Självklart kommer dom ju att göra tester först, annars skulle dom inte få sälja det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Mjo det blir nog inte som Virtual Boy :P Den fick man ju huvudvärk av! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Fast det berodde mer på ställningen man var tvungen att sitta i. Hoppas att VR-hjälmen integreras med NR. Tänk att lira Zelda med en sån. Mäktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Mjo elr Racing :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Ganska nice :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Två ord. Resident Evil. Då kommer nog åldergränsen skjuta i höjden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Joo det förstås, men själva saken verkar vara rikitgt nice. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg